2024 m. rugpjūčio 22 d., ketvirtadienis

Partijų daugybė, visi tokie gudručiai, o balsuoti nėra už ką...

 


Mt 7, 15–20 „Jūs pažinsite juos iš vaisių“. 

Pažinome, per 34 metus prisiragavome, dažnas nebenorime nei šitų vaismedžių, nei jų karčių vaisių. 

O kokie gi nauji vaisiai siūlomi mums? Ar valgomi, nenuodingi?

Yra rimtų problemų: NVO įskiepių ir trąšų, ES "rojaus sodo" agronomijos, transnacionalinių bankų, valdančių mus iš užupio ir t.t.

Paskambino draugė, protinga mokslininkė, pasiteiravo mano nuomonės apie kelis egzotiškus vaisius, kuriuos suvalgius, mes vis tikime, išaugs, gal, kaip pas Nykštuką nosį - kažkas ilgo ir didelio.

Neišaugs, nuraminau, niekada niekas neišaugo, ir šiuokart nieko gero neišaugs. Priminiau, kad rinkimų kompiuteriai, kiek girdėjau, patikimose rankose - London Sityje (neva anksčiau buvo Estijoje), programa patikrinta (per praėjusius JAV prezidento ir Lietuvos Seimo bei Prezidento rinkimus). "Goldman Sachs" ir kt. bankų savininkai juk geriau už mus žino apie lietuvių tautos siekius, poreikius, interesus.

Mano Draugė paklausė, kaip aš vertinu P.Gražulio vadovaujamą koaliciją, nes mananti, kad ji geriausiai gali pateisinti jos lūkesčius.



Aš gana teigiamai įvertinau jos pasirinkimą, tik pasakiau, kad nesu girdėjęs nei vienos protingos Petro Gražulio pasakytos kalbos, nei esu skaitęs jo protingo straipsnio. Gal jam skirta juokdario rolė EP? Gal ne Dievas, kaip jis sakė, o tas užsienyje esantis kompiuteris jį nukėlė į Briuselio dvarą, tuos ponus linksminti, laikas nuo laiko dozę tiesos pasakyti? 

Priminiau Draugei, kad apie P.Gražulio padėjėją esu rašęs  straipsnyje "Ar Naglis Puteikis adekvatus?", nes buvau be jokio pagrindo jo išvadintas "Celofano agentu". 

Berods, judėjimas "Mes Lietuva", kuriam vadovauja Antanas Kandrotas, dabar įeina į P.Gražulio koaliciją. 



Aš visada pritariau "Šeimų Sąjūdžio" veiklai, su malonumu žiūriu Arturo Orlausko "Youtube" laidas. Mano kritika nemenkina šios koalicijos bendro potencialo, juk kiekvienoje šeimoje gali rastis anomalijų. 

Taip ir liko neišsklaidytos mano Draugės abejonės. Niekis, per pusantro mėnesio dar aptarsime kandidatus.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Ačiū, mere Benkunskai, už kasdienį triukšmą 6:30 val. ryto

  Jau geras mėnuo kas rytą pabundu nuo didelio ir įkyraus triukšmo, prasidedančio lygiai 6 val.30 min. Gražus oras, langai atviri, už lango ...