2024 m. rugpjūčio 28 d., trečiadienis

Keli žodžiai apie Tiesos paieškas

 



Vakar apie 9 val. FB parašiau:

Po peržiūros portalą https://lebionka.blogspot.com/ atstatė. Dėkoju visiems mane palaikiusiems.

Tuo metu gavau dar tokią FB žinutę:



Beje, aš ne pirmą kartą neįtinku pono Cukerbergo kompanijai. Prieš kelis metus jie mane su visu komplektu 5000 draugų panaikino be jokių perspėjimų. Matyt, pats kaltas, nes, galimai, turiu iškreiptą Tiesos suvokimą (pvz. dėl masinės migracijos, dėl petukų badymo, dėl lyčių skaičiaus ir t.t.). Berods mano minimas ponas pats prisipažino, kad tampriai bendradarbiauja su struktūromis, kovojančiomis už visuotinį gėrį. 


Po vakarykščio "Google" pranešimo apie mano portalo pašalinimą aš parašiau FB:

Šiandien Google sunaikino mano portalą www.lebionka.blogspot.com. Jį sukūriau 2016 m. rugsėjo pabaigoje ir paskelbiau 5,7 tūkst. publikacijų, kurias peržiūrėjo 5,3 milijono lankytojų. Prieš dvejus metus portalas buvo užblokuotas Lietuvos teritorijoje, bet vis dar matomas pakeitus VPN. Mano portalo sunaikinimas - įrodymas, kad ES yra garantuojama žodžio ir minties laisvė!

Nepasiduosiu, prižadu, "lakštingala negali nečiulbėti".

Kiek nedaug tereikia žmogui iki laimės - pašalinti jo blogą, o po to jį atstatyti. Kaip tame anekdote apie seną žydą Chaimą, kurį vis pjovė žmona, kad yra nelaiminga.

Rabinas tam žydui štai ką patarė:

- Atvesk, Chaimai, į namus vištą, ošką, asilą, arklį, karvę, o po to po vieną išvesk iš namų.

Po kurio laiko Chaimas, apsilankęs pas rabiną, papasakojo, kad jam iš namų išvedinėjant gyvulius Sara darėsi vis laimingesnė, o išvedus karvę - jie pagaliau gyvena laimingi santarvėje ir Sara jam nebereiškia pretenzijų.

Taip ir aš. Esu dėkingas visam Google ir V.Kubiliui, jo visai giminei, kad bent kuriam laikui paliko mane ramybėje.

P.S.

Prisiminiau, kad žadėjau kažką apie Tiesos paieškas parašyti. Buvau užsiėmęs su čia aukščiau išdėstyta materija, todėl bent pacituosiu tiesos paieškas vykdantį labai protingą amerikoną Skotą Riterį, buvusį JTO ginklų inspektorių, jūrų pėstininką majorą. Tikrai verta su šiuo trumpu jo video susipažinti.



 


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Ačiū, mere Benkunskai, už kasdienį triukšmą 6:30 val. ryto

  Jau geras mėnuo kas rytą pabundu nuo didelio ir įkyraus triukšmo, prasidedančio lygiai 6 val.30 min. Gražus oras, langai atviri, už lango ...